Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 21 maj 2010

Jag gör musik med mina vänner.

Just nu håller jag på att göra en skiva med Frej Larsson. Vi kallar oss Far & Son. Jag vill inte ge några falska förhoppningar genom att säga när skivan kommer ut.

Vi har släppt två låtar på Spotify i alla fall.

Precis som jag

Panik

Jag jobbar även på en soloskiva. Jag vill inte ge några falska förhoppningar genom att säga när skivan kommer ut. Finns inga släppta låtar från den ännu.

Sen finns det 34 gamla låtar med Las Palmas (jag & Calle Thörn) på Spotify.

Las Palmas katalog

3 kommentarer:

  1. Var får man tag på låtar som Jag gillar när du kallar mig Simon Gärdenfors (om det nu är vad den heter) och Mjukost?

    http://www.decadentlifestyle.net

    SvaraRadera
  2. Mjukost finns på Spakurs skiva "Lördagen den 14:e". mer info på spakur.se

    Jag gillar när du kallar mig... är en grej jag kör live. Det är en beat från Biggies Big Poppa, sen kör jag verser från kommande Far & Son låtar.

    SvaraRadera
  3. Haha! Varför är Precis som jag censurerad?
    Shit vad det är den bästa texten evarrrr!
    Gör klart skivan snart tycker jag!

    TJING!!!

    SvaraRadera