Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 3 juni 2010

Smutsmagneten

Har träffat ett par riktiga psykfall de senaste dagarna. För tio minuter sen gick jag förbi Hemköp vid Skanstull. En man i 45-årsåldern började prata med mig.
"Fan vad varmt det är. Jag håller på att svettas ihjäl."
"Mmm..."
"Jag är på väg till parken för att fira med några kompisar. Jag har just muckat från kåken. Satt fem år."
"För vad?"
"Mord."
Han gav mig en riktigt galen och stirrande blick.
"Jag kan berätta mer... Jag kan gå in på det. Jag skäms inte."
Jag låtsades att jag hade bråttom och gick in i matbutiken istället.

2 kommentarer:

  1. haha, fan vad bekvämt att träffa en sån man. han har säkert berättelser som räcker för att hålla en vaken en hel natt.

    /Kryp

    SvaraRadera
  2. They are always around skanstull...same with hogdalen...

    SvaraRadera