Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 30 juli 2010

Johannes "Hannes 'Aggro' Hopf" Torstensson

Dagens bloggtips tar med oss till hemvisten för min kompis Johannes "Hannes 'Aggro' Hopf" Torstensson. Vi har väldigt mycket gemensamt. Vi tecknar serier, rappar och är båda tungt insnöade på snabbmat och skräpkultur. På hans blogg har han bl.a. gjort ett filmat reportage om friterad mat samt tecknat en bild av mig där jag gör någonting snuskigt.

Kolla in här!

3 kommentarer:

  1. But surely, there can only be one Simme? LOL. Will check it out, if only to see the "snusk"...

    SvaraRadera
  2. Ewwwwwwwwww! are you fucking a PIG???

    SvaraRadera
  3. Ja, fast bara liksom i hans fantasi.

    SvaraRadera