Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 29 juli 2010

Lokal lågbudgetstil



Nästa torsdag släpper jag singeln "fullbordat samlag" (med Zacke). Jag länkar till den då, jag lovar. Den 26:e augusti är det alltså releasefest på Larrys Corner för hela skivan "Att leva med skammen". Här är baksidan till den mycket begränsade CDR-upplagan. Komplett med min signatur och den officiella Simon G-stämpeln. Om man klickar på bilden kan man läsa namnen på alla medverkande.

3 kommentarer:

  1. kommer bli högst intressant

    SvaraRadera
  2. Well done. Will be waiting impatiently to hear the single...

    SvaraRadera
  3. Fett!
    Mycket roliga inlägg av dom senaste du lagt upp, alltid kul med pix. :)

    SvaraRadera