Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 30 augusti 2010

Godis och humor, det är mitt liv det, se.




GODIS: Jag har samlat på snygga godisförpackningar i ca fem år. Jag har hela skafferiet fullt och mycket mer därtill nedpackat i lådor. Nu har jag bestämt mig för att ta steget till att ställa upp valda delar i ett glasskåp. Jag har kollat ut ett skåp på IKEA, men jag har ingen bil. Är det någon som ska köra bil till IKEA i Stockholmsområdet inom en snar framtid så kontakta mig.

HUMOR: Nu kan man köpa biljetter till min föreställning på Stockholm Comedy Festival här. Jag kommer att uppträda med en del gamla låtar och en del oinspelat. En del av showen skulle kunna ses som en humorshow i takt till musiken.

2 kommentarer:

  1. Vackraste samlingen ever.

    Va är det en spelning? Jag hade hoppats på att du skulle köra en Q & A... Nå väl, det blir nog bra ändå.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte riktigt gjort klart showen. Kanske kan man inkorporera en frågestund i den.

    SvaraRadera