Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 6 november 2010

Tidigt på morgonen

Nu ligger tre av mina kompisar och sover på mitt golv. Aggro, Hanna och Henke. Jag vaknar alltid tidigt numera, då jag har pissat in en dygnsrytm som sitter som berget. Den enda aktivitet jag kan komma på att göra som inte väcker dom tre sovarna är att skriva här. Fyra pers på 31 kvadrat, liksom. Igår åt vi dumplings, spelade in ett web-TV-program och drack öl med Finn på Broder Tuck.

5 kommentarer:

  1. Håller tummarna att Aggro gjorde en videoblogg! :)

    SvaraRadera
  2. Simon G, wasn't there some date for a new concert in late november in Sthlm? I am sure you put put something recently...is that scrapped as well?

    SvaraRadera
  3. Grim: Det är sent och jag känner för att vara obscen, så jag säger "Yall niggaz ain't ready".

    SvaraRadera
  4. Jag ska göra en annan spelning det datumet. Sveriges radios årliga personalfest på en båt. Ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till.

    SvaraRadera
  5. In Godfather voice...


    (Nice! good to have such offers but fuck them for spoiling my own carefully planned end of year gigs...)

    SvaraRadera