Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

söndag 27 februari 2011

Att knulla sig själv

Jag diskuterade en grej med några kompisar igår. Om man skulle ha möjlighet att åka tillbaks i tiden och knulla med sig själv, vad skulle man då valt för ålder på den andre sig själv? Först tänkte jag att jag skulle ta den åldern jag är i nu (32... Alltså bara åka tillbaks några timmar), liksom det är den versionen jag är mest nöjd med. Efter ett tag kom vi fram till att detta låg lite för nära onani. När man ändå hade chansen skulle man kanske passa på att satsa på något mer exotiskt. Jag ville inte ta en allt för ung version, man vill ju inte riskera att traumatisera sig själv. En 25-årig Simon kanske? Snygg och mogen, men ändå något av en annan person. Kim sa att han ville "ta" en ganska ung version av sig själv, så att han skulle kunna ge en del tips och vägledning som skulle hjälpa honom senare i livet. Frågan var bara om den unge Kim skulle lita på en inoljad version av honom själv i 30-årsåldern som "spände på" honom samtidigt som han bjöd på livsvisdomar.

4 kommentarer:

  1. Oh this is not hard. I know exactly the time and year. I'd most definitely choose to lose my virginity to myself, For real. I found that whole "build up" to having sex for the first time really overrated. It was the worst anti climax I had ever had. These stupid movies that keep giving young girls the terrible idea that somehow this is going to be the best moment in your life. It would be good to go back to that particular day and tell myself EXACTLY what's going happen during the "great" event. Then I would not be so traumatised afterwards.

    SvaraRadera
  2. HAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHHHHAHAHAHHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Får man inte resa framåt i tiden?

    SvaraRadera
  4. Det har jag inte tänkt på. Kanske ännu hottare.

    SvaraRadera