Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 19 april 2011

Jag är förkyld

En klassisk förkylning helt enkelt. Sitter i vilket fall som helst mest hemma och ritar eller gör reklam för ett judo-popcorn, så problemet är väl mest att jag är lite seg i skallen. Apropå bekräftelse så skrev idag den amerikanska bloggen Nerd City:

"Seriously, Gardenfors is one of the most talented guys we’ve had a chance to meet"

Trevligt. Här är förresten dagens Paco-blogginlägg.

6 kommentarer:

  1. And I totally agree. I'll do some Paco reklam...get well soon!

    SvaraRadera
  2. whooo jag tycker också du har talang! en riktig biznisman!

    SvaraRadera
  3. Det var det första min pappas kompis Nils-Erik sa när han hälsade på mig som nyfödd bebis på BB i Malmö: "Han ser ut som en businessman".

    SvaraRadera
  4. http://www.youtube.com/watch?v=UkcjTJtdHqc

    SvaraRadera
  5. jag visste det! jag är en sån människokännare alltså :D

    SvaraRadera