Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 26 maj 2011

Vykort från Bulgarien


Mitt internetberoende är ganska allvarligt. Jag är den ende i familjen som dagligen traskar över till grannhuset här för att låna en nätverkskabel och få min fix. Min storebror vill spela ping-pong så jag ska snart gå tillbaks och fortsätta med det.

Jag väljer istället att lämna över ordet till David Liljemark, genom att saxa en stor nyhet han nyss postade på Facebook:

"fick ett HEEELT fantastiskt email från en hedersman i Bulgarien som samlar på ”wrappers”, och särskilt då denna serie från 1983, som turkiska Dandy baserade på SPACE-bilderna!!! "

Портал коллекционеров вкладышей, обёрток, наклеек от жевательной резинки

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar