Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 9 juni 2011

En högerradikal man som nås på Nordisk.nu citerar mig... Eller?

Vad i helsefyr? Dagens ego-Googling gjorde mig ytterst konfunderad. Jag blir "citerad" på Motpol.nu i en artikel med titeln "Perspektiv på manlighetens kris". Såhär står det här:

------------------------------

"Mannen är den nya kvinnan."

- Simon Gärdenfors

------------------------------

Källa på det, tack. Detta är ett citat jag aldrig sagt eller skrivit. Ingen aning var "Oskorei" fått det här ifrån. Har man någon koll på min bakgrund och mina åsikter är detta ett ganska skratt/gråt-retande sammanhang att placera mitt namn i.

Här skulle jag gärna skriva en syrlig förolämpning mot "Oskorei", men det är svårt att toppa hans egna ord på "Om"-sidan:

"Oskorei kan nås på Nordisk.nu. Han är indo-europeisk hedning, identitär traditionalist, och högerradikal."

Nu även på Newsmill!

4 kommentarer:

  1. Låter som det kommer från Längst fram i taxin m Snook..

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Det är ett ganska dumt citat.

    SvaraRadera
  3. indo-europeisk hedning = nassesvin
    identitär traditionalist = nassesvin
    högerradikal = nassesvin

    Vet att en en del JVVF:are läser nassesvinets blogg ibland.

    SvaraRadera
  4. Bra att han identifierar sig med hela den indo-europeiska familjen i alla fall.

    SvaraRadera