Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 21 juni 2011

Jag är med i tysk TV

Hemma från Italien för andra gången på kort tid. Jag kan inte ens i min fantasi föreställa mig en ballare seriefestival än Crack! Okej, den skulle kunnat domineras av mer realism och självbio än av konstserier, men hela upplägget av festivalen är fantastiskt. Jag har gått runt med 3D-brillor i en riddarborg och spanat in serier och rappat för en massa italienska anarkister.



Detta TV-inslag spelades in för längesen av några schweizare. Nu har det klippts om till tysk TV och inehåller även en out-take när vi går på takåsarna i Stockholm. Ca 23:50 in i klippet börjar jag figurera. Vill du se en obeskuren film, klicka här!

4 kommentarer:

  1. Du borde dubbas på tyska oftare. Det låter sexigt.

    SvaraRadera
  2. Dom borde skippat tyskan! hördes inte så bra vad du sa..
    Finns det en version utan tyskan?

    SvaraRadera
  3. Nej, det finns bara en schweizisk version också.

    SvaraRadera