Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 27 juni 2011

Sakta men säkert

Nu ska jag färglägga den hundraförtiosjätte sidan i min kommande serieroman som för tillfället saknar officiell arbetstitel. Det tar lång tid att teckna serier på det sättet jag gör. Mats Jonsson sms:ade igår och frågade hur långt jag hade kommit, för han hade nämligen just tecknat klart 155 sidor på sin kommande bok. Han tecknare snabbare än jag, är det någonting att retas för?

Min bok ska bli 160 sidor och jag räknar med att ha tecknat klart i september, sen kommer boken ut nästa år... om ingenting gå käpprätt åt pipans glada dar, det vill säga. Det som tar tid är att jag är noggrann samt att jag är en väldigt upptagen "hustler" med mycket inbokat i min "Aplan"-kalender. Dom kommande sex veckorna ska jag till Borlänge, Ronneby, Göteborg, San Diego, Los Angeles och Haninge. Känn på den.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Behöver du någon form utav hjälp i san diego? Jag bor där för tillfället..

    Mvh
    Viktor

    SvaraRadera
  2. Jag behöver lite hjälp! Maila mig på gardenfors@yahoo.se om du vill.

    SvaraRadera