Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 7 juni 2011

Scratch 'n Sniff!



Idag var jag på Seriegrossisten vid Odenplan för att leta efter dom tre nummer av Katten Nisse jag fortfarande saknar. Ingen tur på det området, men jag snubblade över äkta luktisar i originalförpackningar från 80-talet. Trend-klistermärkena är något av det vackraste jag vet. Har inte orkat researcha fram vad tecknaren heter, men stilen och färgläggningen är bara bäst.

3 kommentarer:

  1. Lycka. Om du någonsin vill sälja dem så ställer jag upp som frivillig köpare.

    SvaraRadera
  2. Det finns kvar fler där dom kommer ifrån.

    SvaraRadera
  3. Jag körde "Google Goggles" på bilden och hittade det här:
    http://www.brandedinthe80s.com/index.php?post_id=194210

    SvaraRadera