Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 22 augusti 2011

Mina mest populära blogginlägg hittills

När Mats Jonsson sammanfattade sitt första år som bloggare listade han dom populäraste inläggen han gjort. Jag kom på att jag glömde att göra detsamma när min blogg firade ett bast. Här kommer min lista i alla fall:


1. Unsigned hype: Lilla Lovis "jag spottar aldrig ut ...

2. Simon G battlar mot Henry Bowers

3. En kvinna pratar om när hon träffade mig på en fes...

4. Unga mäns törst efter bekräftelse

5. Några av drogerna jag testat

6. En dröm har gått i uppfyllelse, och den handlar om...

7. Jag... som seriefigur!

8. Simon rasar mot Kung Henrys homofobi

9. En högerradikal man som nås på Nordisk.nu citerar ...

10. Jag mot Kung Henry på Peace and Love

1 kommentar:

  1. hej simon! jag läste för ett tag sen att far och son skulle släppa nytt! jag väntar varje dag! när kommer det egentligen :)?

    SvaraRadera