Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 17 januari 2012

3000 vänner

Idag kom jag upp i 3000 vänner på Facebook. Bra tycker jag. Jag har märkt att detta är det lättaste sättet för mig att berätta om när jag släpper böcker (ny serieroman kommer i april) och skivor (ny EP med Far & Son kommer "mycket snart") för de som är intresserade.

På Twitter har jag "bara" 743 "followers". Jag är inte speciellt aktiv på Twitter. Jag brukar länka till saker jag skrivit på den här bloggen. Oftast svarar jag på frågor när folk @:ar mig. Inte ofta, men ibland när andan faller på, skriver jag en slapp ordvits exklusivt för Twitter. Senast var det "Bulgur King". Jag hade just ätit bulgur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar