Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 10 januari 2012

Jag... som häst!

Svaret på gårdagens fråga: LeRoy Nieman. Tack till "Anonym" i kommentarfältet som bidrog med detta svar. Jag är beredd att hålla med Genèvekonventionen om att Niemans tavlor är lite väl magstarka att utsätta folk för.



-They're still working on him. He won't break. They've tried everything.
-Do you want me to bring out the LeRoy Neiman paintings?
-No. We cannot risk violating the Geneva Convention.

Jag vill även tacka Anna Solla, som skickade in detta tjusiga konstverk:

5 kommentarer:

  1. Alltså, hockeymålningen är rätt fräsig tycker jag. Men inget jag skulle hänga upp, nej.

    SvaraRadera
  2. Är det där verkligen öron på hästen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nää, det är faktiskt två vaginor.
      Dom chillar uppe på Simons huvudbonad liksom.

      Radera
    2. hahahahha guuuud vad snuskigt :S

      Radera
  3. LeRoy Nieman firar tydligen 90 i ar och var omtalad i den senaste Playboy har i USA. Konstigt sammantraffande att jag laste om honom tva dagar efter det att du skrev om honom.

    SvaraRadera