Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 10 februari 2012

"I'm not sure what USA Santa is supposed to be a parody of."


Sam Henderson är en ball serieskapare och skämttecknare. Han har även skrivit manus åt SvampBob Fyrkant. Sam har en blogg och verkar vara ett stort fan av gamla MAD. Eftersom han är amerikan bad han mig skicka några gamla nummer av Svenska MAD. Här är hans blogginlägg om saken. Att jag skulle vara redaktör för Galago är dock en missuppfattning. Klicka på bilden så går texten att läsa.

Uppdatering: Sam verkar var bra på Google-translate. Nu har han ändrat min titel till före detta MegaPyton-redaktör (vilket stämmer) och skrivit in Åsa-Nisse-referensen istället för titlen på detta blogginlägg: "I'm not sure what USA Santa is supposed to be a parody of."

2 kommentarer:

  1. Var Götespelet nån tidig upplaga till MAD-spelet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Götespelet var en bilaga i ett nummer av Svenska MAD. MAD-spelet var ett fristående spel med låda och allt.

      Radera