Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 3 mars 2012

En liten dans

Ikväll uppträder jag på Vardagsrummet i Stockholm.
OSA:r gör du här.
Facebook-event med mer info finns här.
Det är inte en jättestor bar, så det kan bli fullt ganska snabbt. Jag börjar spela lite slappa "plattor" strax efter 22-snåret. Ungefär vid midnatt kör jag ett halvtimmes-set där jag rappar.

För att komma i stämning inför kvällen kan ni titta på detta bortglömda Youtubeklipp med Far & Son där vi framför en förhistorisk version av Bronsfeber. Jag dansar en speciell liten dans iförd vita gymnastikskor.

9 kommentarer:

  1. Fan vad jag hatar dig just nu. VARFÖR SKA DET VARA 18-ÅRSGRÄNS FÖR? släpp in mig...
    MVH arg brud

    SvaraRadera
  2. fan vilken go energi. behåll den! Längtar oerhört tills du besöker växjö!

    SvaraRadera
  3. SES ikväll chef!

    SvaraRadera
  4. var fan imig as taggad samma sak med dansdakar jävla åldersgränser..

    SvaraRadera
  5. Jag kommer att vara aktiv inom nöjesbranschen i många år till. Ni får helt enkelt vänta tills lagen tillåter er att dricka sprit på lokal.

    SvaraRadera
  6. Eller så börjar du spela lite mer på ställen utan åldersgräns, Simon. Tänk om vi alla dör december 2012, VI HAR INTE TID ATT VÄNTA!!

    SvaraRadera
  7. Jag kräver en ursäkt. För att du är så busig och inte spelar på rätt ställen. Sen är jag nöjd.

    SvaraRadera
  8. Var förbannad på arrangören istället, din lilla bajskorv!

    SvaraRadera
  9. Du kan va en bajskorv :S

    SvaraRadera