Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 28 mars 2012

Jag och Frej stod inför ett moraliskt dilemma

Imorgon ska jag på releasefest för Maskinens nya skiva "Framgång och efterfrågan". Den är phet och finns redan på Spotify, så passa på att avnjuta den idag.

Per Hugo Kjellén har nyss färdigställt en dokumentär om Maskinen där jag medverkar i ett par klipp. Jag berättar bland annat om ett drogrelaterat moraliskt dilemma jag och Frej ställdes inför en kväll när vi var fulla.

Maskinen: Grillspetskompetens from UniversalMusicSweden on Vimeo.

4 kommentarer:

  1. Du borde hänga med på turnén och dra av lite låtar du med! Iallafall i Malmö!

    SvaraRadera
  2. Ja och till Umeå!!!!!

    SvaraRadera
  3. Haha Simon Gärdenfors
    Serieskrivare/Rappare/ Frejs Vän hahahah, Det hade räckt med att skriva
    Simon G
    Kungen

    SvaraRadera
  4. fan va lol pärki har ju snott mitt koncept med att sätta sin intervju i ett fönster man kan sitta i! jag gjorde det med adam svanell på personpoträttet jag gjorde under min gymnasie tid ska genast säga till pär på skarpen

    SvaraRadera