Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 10 mars 2012

Jag tyckte att det var ett så roligt bus att jag var tvungen att skriva ner det

En kille jag snackade med på ett café (Giffi på Hornsgatan) ansåg att uttrycket "facerape" var för brutalt. Att olovligen ändra status på någon annans Facebook-sida tyckte han borde kallas för "book loan" istället. Jag tyckte det var en ganska bra idé, men föredrar den svenska översättningen "boklån".

Ibland är jag på ett sådant humör att jag tycker att vissa idéer jag får är fantastiska idéer. Ett tillstånd som ofta uppstår sent på kvällen eller när jag är bakfull alternativt pårökt. Jag antecknar dessa idéer, sen nästa dag får jag avgöra om idén var så jävla bra som jag fick för mig dagen innan.

Igår var en sådan dag. Jag var lite bakis och kom på en grej man kunde skriva när någon glömt att logga ut från Facebook. Jag tyckte att det var ett så roligt bus att jag var tvungen att skriva ner det. Idag var det alltså dags att läsa och bedöma gårdagens idé. Det stod:

Det perfekta boklånet: "Don't ask. Just party."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar