Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 26 mars 2012

Min hemliga fantasi

Jag fantiserar ofta om att börja samla på saker ännu mer maniskt än vad jag redan gör. När jag såg det här klippet med Chris Wares samling av Gasoline Alley-memorabilia, fick jag ett starkt sug efter att sätta ihop ett skåp med en egen samling.


Det naturliga för mig skulle vara en Katten Nisse-samling. Jag drömmer om att resa runt i Italien, Portugaul och Amerika och försöka hitta så mycket gamla snygga 80-tals-merchandise-prylar med Nisse som möjligt på olika loppisar. Trots detta starka sug känner jag på mig att ett sådant samlande inte skulle göra mig lyckligare än vad jag redan är. Jag vet inte.

1 kommentar:

  1. Ååå, en till som förstår tjusningen i denna underbara katt. Jag var som besatt av honom när jag var barn, och det har liksom aldrig gått över.

    SvaraRadera