Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 22 mars 2012

Planer inför fest

Jag är ute i god tid. På Bokus hemsida står det att min bok "Död kompis" går att köpa från och med den 15:e april. Man kan "bevaka" den där redan nu.


Knappt två veckor efter detta, närmare bestämt den 28:e april har jag releasefest för boken. Denna fest är samma helg som STOCKHOLMS INTERNATIONELLA SERIEFESTIVAL 2012 (tidigare känd som SPX).

Mitt party kommer att hållas på Bar Brooklyn, som sitter ihop med Strand på adressen Hornstulls strand 4 i Stockholm.

I lokalen finns en bar med alkohol, två flipperspel. Star Trek: The Next Generation och World Cup Soccer. Det finns en arkadmaskin med diverse retrospel. Vi snackar Donkey Kong, Frogger, två versioner av Pac-Man och mycket mer.






Maja Asperö-Lindh från "Festa med killar" kommer att spela skivor. Jag har snackat med några kompisar i "Youtube Golden Best"-gänget som förmodligen kommer att visa lite videoklipp på duk. Vi kommer att fixa en mikrofon och göra lite spontana framträdanden. "Mer akter tillkommer" som det brukar heta.

Jag kommer att signera och rita små figurer i era böcker. Vi kör klockan 19-03.

Jag skriver mer info när det börjar dra ihop sig.

Attenda Facebook-evenemanget redan nu genom att klicka här... och glöm inte: Skriv upp i kalendern.

3 kommentarer:

  1. Henric Andersson22 mars 2012 kl. 23:00

    Låter riktigt najs, får se till att komma till hufudstaden då, för en relese turné till Skaraborg är väl inte inplanerat misstänker jag....

    SvaraRadera
  2. Nej inga planer på Skaraborg för tillfället. Åk till Stockholm!

    SvaraRadera
  3. Haha, också från bokus. Vet inte vad det säger om dina läsare ;) http://image.bayimg.com/aanapaadj.jpg

    SvaraRadera