Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 24 april 2012

Seriefestival i Stockholm denna vecka!

David Liljemark har ritat bilden till festivalpostern.


Den här veckan börjar Stockholms internationella seriefestival (med seriemarkanaden SPX, som tidigare var namnet på hela festivalen).

Epicentrum för festligheterna är hörsalen i Kulturhuset i Stockholm, men fester och annat finns lite överallt i stan.

Här kommer jag att vara under festivalen:

Fredag, 27:e april:

19:00-01:00 Bromander & Anneli Furmark har releasefest på Kägelbanan.


Lördag, 28:e april:

14:00-15:00 Jag och Bromander deltar i ett scensamtal om våra nya böcker. I Studio 3 i Kulturhuset.
15:00-16:00 Jag säljer och signerar "Död kompis" i Egmonts monter i hörsalen i Kulturhuset.
19:00-03:00 Releasefest för min bok "Död kompis" på Bar Brooklyn, Hornstull Strand 4 (sitter ihop med Strand). Gratis öl till alla som kommer riktigt tidigt!


Söndag, 29:e april:

14:00-15:00 Jag säljer och signerar "Död kompis" i Egmonts monter i hörsalen i Kulturhuset.
15:00-16:00 Jag och Bromander spelar skivor på film & musik-avdelningen i Kulturhusets bibliotek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar