Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 30 juni 2012

Olor i motljus


För ett tag sen var jag på releasefest för Pelle Forsheds nya seriebok "De anhöriga". (Det jag hittills läst i boken är svinbra).

Jag träffade seriefrämjaren Ola Hammarlund och Ola "Home Made Comics" Forssblad. Ola berättade att han nyligen var på en tillställning där det var tre personer som hette Ola. Då kom jag på att mitt sällskap på dagens fest också hette Ola. Ola Hansson. Jag blev uppspelt och bestämde mig för att ta ett foto på alla tre. Jag råkade ta fotot i motljus. Ola föreslog att jag skulle börja samla på "Olor i motljus".

Igår när jag spelat på Barbro hamnade jag vid samma bord som tre personer med namnet Viktor/Victor. Jag tog ett foto. Det blev också ganska mörkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar