Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

lördag 6 oktober 2012

Idag: Arkiv Samtal del 13! En intervju med podcastmannen Kristoffer "Värvet" Triumf.

Nu kommer avsnitt tretton av min podcast Arkiv Samtal.

Lyssna på iTunes här!

Om du inte har tillgång till iTunes kan du lyssna direkt på nätet här.

Har du en Android-telefon kan du lyssna genom att ladda ner appen BeyondPod. har du en iPhone lyssnar du lätt via iTunes.

Om ingen av förslagen ovan funkar för just dig, får du ladda ner iTunes till din dator. Om du inte vill ladda ner detta program, får du hitta en lösning på egen hand. Fråga inte mig.


Värvet är min favoritpodcast i hela landet. Det sista jag gjorde i Sverige var att intervjua tjommen bakom denna nätsändning. Vi pratade om humor, tramsmusik och hela avsnittet är en slags löst sammanhållen intervju med Triumf. Nästa vecka blir det podcast från Tokyo.

3 kommentarer:

  1. Simon,

    Tusen tack för att jag fick komma!

    Ha det nu för jävla bra i Nippon.

    SvaraRadera