Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 31 oktober 2012

Jag har supit med djur

I helgen besökte jag Koenji fes. Det är en festival där det springer runt en massa mascotar. Här kommer lite foton från festivalen.

Jag söp med lejon.




Min nye kompis Yasuyuki Poi Poi klädde ut sig i en slags lustig burka.




Själv klädde jag ut mig på ett ganska slappt sätt.




Jag hade gärna kramat denna "sockerbit" med det japanska tecknet för "nödlidande" i ansiktet. "Sockerbiten" var dock så poppis att det var omöjligt att tränga sig igenom skaran av fans.



Dessa krabater visade också ha stjärnstatus i Koenji.




Den här typen, "Happy", var inte så poppis och därmed lätt att få en bild med.




Colonel Sanders som tomte gav ett obehagligt intryck. Han håller sina händer på ett pedofilt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar