Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

fredag 14 december 2012

Det krävs ett stort mod för att våga vara så här rolig



Gick förbi en bar med den här skylten.

HOT BEER
LOUSY FOOD
BAD SERVICE
WELCOME
HAVE A NICE DAY

Det är ett ganska kul skämt. Man fattar att de skojar, men jag tycker ändå att det är modigt att sätta upp en sån här skylt.

Diskussioner måste trots allt ha uppstått i ledningen. "Kommer någon att missuppfatta? Kommer ett visst kundsegment att undvika baren om vi sätter upp den här skylten? Fan, jag tycker att vi kör. Det är värt de potentiella risker som trots allt finns. Det är ett såpass roligt skämt, att jag känner att fan, vi bara kör."

4 kommentarer:

  1. I nån öländsk semesterby såg jag i somras en metallkorg full av foppatofflor, där något affärsbiträde satt upp skylten "Jävligt fula tofflor 40:-"

    SvaraRadera
  2. Det finns en frisör i London som heter "It'll grow back"

    SvaraRadera