Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

måndag 22 april 2013

Jag signerar serier på Kulturhuset på lördag



Illustration: Loka Kanarp

Nu till helgen är det Stockholms Internationella seriefestival i Kulturhuset. Jag kommer att signera min bok Död kompis i Hörsalen, våning 3, kl. 15-16 på lördag (27:e april). Jag sitter i Egmonts monter.

Vill du köpa något annat av mig, kontakta mig på facebook eller maila gardenfors@email.com. Ta med kontanter. Jag tar bara med det som folk bett mig om att ta med, i övrigt kommer bara Död kompis att finnas till salu.

Detta kan du förhandsbeställa...

01. Turist (seriepocket): 100:-
02. Lura mig! (seriebok): 100:-
03. Direkt från Hjärup (seriehäfte): 50:-
04. Simons 120 dagar (seriepocket): 50:-
05. Nybuskis (humorpocket): 50:-
06. Utvalda Demolåtar (Las Palmas-skiva): 100:-
07. Vi blir i familjen (Las Palmas-skiva): 100:-
08. The Sushi USB EP (Far & Son-EP) 100:-
09. Att leva med skammen (Simon G-skiva): 150:-
10. The Simon Gärdenfors Skräpkultur-show (dubbel-DVD): 200:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar