Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 13 augusti 2013

"krispig kuriosa"



Jag läste ett reportage om chips i Sydsvenskan nyligen. Där bjöds det på en del "krispig kuriosa". Ja, det var det uttrycket de använde. Dessa chipssmaker har tydligen funnits:

* Chips med smak av Pepsi och kyckling

* Chips med smak av koriander och jornötssmör

* Chips med smak av yorkshirepudding

* Chips med smak av gurka och get

* Chips med smak av pickles och korv

* Chips med smak av igelkott

3 kommentarer:

  1. Oj, jag tänker att koriander/jordnötssmör skulle kunna bli min nya favorit. Efter lite googlande så ser jag att det var OLW som sålde dem en kort period -97. Missade dem helt då. Kanske var Sverige inte redo? Även gurka/get låter rätt gott, faktiskt, även om jag är vegetarian.

    SvaraRadera
  2. koriander/jordnöt låter ju faktiskt mums, men lite udda smaker i övrigt.

    SvaraRadera
  3. Åh, vad man undrar hur igelkott smakar! Men att döma av hur de luktar - inte gott..,

    SvaraRadera