Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 21 november 2013

Home Made Comics



Jag fick senaste numret av Home Made Comics i brevinkastet igår. Ska bli mycket mysigt att läsa. Det är ett fansin som betytt mycket för mig. För cirka 20 år sen beställde jag den tidningen för första gången, och den var då den viktigaste publikationen inom den svenska serieunderjorden. Jag satt på mitt pojkrum och fantiserade om att själv bli publicerad i Home Made Comics och tecknade några sidor som jag tänkte skicka in. Jag blev inte riktigt nöjd med serierna jag tecknade då och jag tror aldrig att jag skicka dem till redaktören Ola Forssblad. Tidningen tog sen ett uppehåll på 19 år och jag började själv ge ut fansin med kompisar istället.

Läs mer om nya numret och hur du betäller på Facebook eller maila redaktören på ola@forssblad.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar