Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 2 januari 2014

Konsumtion att se fram emot 2014



RiFF RAFF

Musik

RiFF RAFF släpper sitt andra studioalbum "Neon Icon" den 28:e januari. Bland producenterna nämns DJ Mustard och Diplo. Första singeln "Dolce & Gabbana" har jag redan lyssnat sönder. Jag ser också fram emot nya låtar av Lil Debbie som jag började lyssna på igår.

TV

Tog ett tag för mig att fastna för Louis C.K.s TV-serie "Louie", men nu är jag taggad inför den nya säsongen som kommer i år. Ser även fram emot "Girls".

Film

Noah Baumbach är nog min favoritregissör/-manusförfattare som är verksam idag. Enligt IMDb kommer det en ny film av honom i år.

Tecknade serier

Ed Piskor släpper "Hip hop family tree #2" i sommar och Alex Robinson kanske kommer med en ny bok.

Litteratur

Henrik Bromander släpper sin debutroman "Riv alla tempel" i mars på Atlas förlag. Bromander har ju gett ut serieböcker och novellsamlingar med bara text innan och är alltid grym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar