Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 2 april 2014

Sömnlös i Eriksdal - Ikväll: Snäll i Malmö



Min dygnsrytm har ballat ur. Klockan är halv fem på morgonen och jag sitter och förbereder mina snälla skämt inför kvällens uppträdande på Babel i Malmö. Det finns "ett fåtal platser kvar" enligt denna länk, så passa på om du vill komma och titta.

Oslipat: Snäll humor - när stötande komiker blir stöttande
Hur låter det när Aron Flam skojar snällt? Det får du reda på när Oslipat bjuder in till specialkvällen Snäll humor.

Den här kvällen tävlar ett gäng komiker om att göra godhjärtad humor. Det är komiker som ofta och gärna leker med gränser, provocerar och utmanar tabun. Ikväll är deras uppgift är att leverera rolig humor där de inte får vara taskig mot någon, inte ens sig själva.

För att säkerställa att humorn inte gör någon ledsen kommer det att närvara en panel bestående av personer hämtade från olika lättstötta minoriteter och samhällsgrupper. En jury bestående av helt normala människor kommer att bedöma rolighetsnivån.

Följande komiker medverkar:
Aron Flam
Martin Soneby
Petrina Karlsson
Simon Gärdenfors
Niklas Andersson
Ceciia Ramstedt

Kommentar : Biljett garanterar inte sittplats. Kom i god tid.
Plats : Babel, Spångatan 38, Malmö
Datum : onsdag 2 april
Tid : 20:00
Priser :
Entré: 130 kr
Studerande: 95 kr
Platser kvar: Fåtal platser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar