Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

tisdag 25 augusti 2015

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. EXTRASODE! House of Comedy-ägarna gästar!



Nu kommer ett extrainsatt avsnitt av min podcast Arkiv Samtal.

Podcasten finns på iTunes, Acast, Podcaster och alla andra ställen där du hittar poddar.

Länk till ren mp3:a hittar du här!

Ett specialavsnitt in för premiärkvällen av House of Comedy med klubbägarna Laszlo Gölles och Janne Westerlund.

2 kommentarer:

  1. Tjena! Skulle du kunna skriva ut den rätta texten till "alfabetisk akrobatik"? Håller på att lära mig den utantill men där i slutet är det väldigt luddigt. Vore fett om du gjorde det! (finns nämligen inte den rätta versionen på internet nånstans)

    SvaraRadera
  2. Jag har inte den på den här datorn!

    SvaraRadera