Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

onsdag 23 december 2015

Nytt avsnitt av Arkiv Samtal. Del 180! Martin Soneby gästar och han bjuder på ett scoop!

Nu kommer avsnitt 180 av min podcast Arkiv Samtal.



Podcasten finns på iTunes, Acast, Podcaster och alla andra ställen där du hittar poddar.

Länk till ren mp3:a hittar du här!

Jag pratar med den skandalomsusade poddaren och komikern Martin Soneby och i detta avsnitt avslöjar han en sak om sitt privatliv som han aldrig berättat om offentligt tidgare.

Kommande gig med Simon Gärdenfors:

Växjö: 2:a januari 2016: Jag kör standup på Kafé de luxe. BILJETTER SLÄPPTA NU!
Linköping: 6:e februari 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme" på Linköping Comedy Festival.
Stockholm: 20:e februari 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme". BILJETTER SLÄPPTA NU!
Västerås: 5:e mars 2016: Jag kör min solo-standup-show "En slapp timme" på Västerås Comedy Festival kl. 23:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar