Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nu på Spotify! Missa inte att lyssna på min första standupspecial "En Slapp Timme", som enligt Gefle Dagblad är ”farligt rolig” och enligt Dalarnas Tidningar ”spränger gränserna för vad som är humor”. Finns på Spotify och iTunes! In och lyssna! Sök efter "En slapp timme" på alla ställen, eller klicka på bilden för länk!

torsdag 26 januari 2017

Imorgon: Premiär på Comedy Central



Jag har sålt min första standup-special "En slapp timme" till Comedy Central och den kommer att visas på TV med premiär den 27:e januari 2017 kl. 22:00. Detta känns sjukt stort för mig. Många av mina amerikanska idoler som Bill Burr och Jim Gaffigan har haft standupspecialier på Comedy central tidigare, och nu blir jag den förste i svensken någonsin med en egen special på Comedy Central. Om du har tv: Kontakta din operatör och Comedy Central som enskild kanal (från din operatör). Om du inte har TV: Online-tvtjänsten Magine har Comedy Central i sitt grundpaket. Magine.tv finns som app för alla mobiler samt på webben. Man kan även starta ett gratiskonto där första 7 dagarna. Därefter 99/månad för massa kanaler.

Här är presstexten om detta!

2 kommentarer:

  1. specialen finns inte att se imefterhand via Magine.
    Så vida den inte kommer visas i repris.
    -Är det så, eller visades den enbart 27/1??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer att visas igen, men det är inte klart när ännu.

      Radera