Wald Entertainment AB

Wald Entertainment AB
Nytt avsnitt av min sitcom "Mina problem" finns nu på Youtube. Klicka på bilden!

torsdag 26 januari 2017

Imorgon: Premiär på Comedy Central



Jag har sålt min första standup-special "En slapp timme" till Comedy Central och den kommer att visas på TV med premiär den 27:e januari 2017 kl. 22:00. Detta känns sjukt stort för mig. Många av mina amerikanska idoler som Bill Burr och Jim Gaffigan har haft standupspecialier på Comedy central tidigare, och nu blir jag den förste i svensken någonsin med en egen special på Comedy Central. Om du har tv: Kontakta din operatör och Comedy Central som enskild kanal (från din operatör). Om du inte har TV: Online-tvtjänsten Magine har Comedy Central i sitt grundpaket. Magine.tv finns som app för alla mobiler samt på webben. Man kan även starta ett gratiskonto där första 7 dagarna. Därefter 99/månad för massa kanaler.

Här är presstexten om detta!

2 kommentarer:

  1. specialen finns inte att se imefterhand via Magine.
    Så vida den inte kommer visas i repris.
    -Är det så, eller visades den enbart 27/1??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer att visas igen, men det är inte klart när ännu.

      Radera